Skit också....

Hade precis skrivit ett jättefint inlägg som inte kunde publiceras p.g.a. något fel, så istället blir det såhär. Kort, tradigt och irriterat! För när jag har suttit här och skrivit sådan poesi som jag gjort, så ska ju fanskapet faktiskt kunna publiceras också! Och tillråga på allt så är jag jättetrött och måste sova, men tar detta någon hänsyn till mig?! Va?! Nej verkligen inte, här måste jag sitta och försöka kompensera det jag gjort. Och inte gick det att kopiera heller, nej, nej. Det skulle ju verkligen inte gå. Så funkar inte detta nu så blir jag sur... Och jag missar Hundra höjdare för jag orkar helt enkelt inte se det. För jag måste sova, och jag måste sova.... NUUUUU!    / Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0