Sitter du här nu igen?!

Fråga: Fy på dig, dumma Frida! Du slösar bort dyrbar tid, timmar, minuter sekunder framför datan. Vad är det här för stil? Varför håller du på med detta? Har du verkligen inget annat för dig än att sitta här?

Svar: Njoooo.......Okej, nu är det faktiskt så at6t det är natt och då ska man inte göra så mycket mer än att sova, men eftersom det är helg så tar jag mig faktiskt friheten att sitta här och "koppla av". För det måste man få göra ibland. Även om det kanske inte är så avkopplande, men det är ju kul i alla fall.

Fråga: Men Frida lilla, jag sa ju att du slösar bort din tid. Du som är så intelligent och ambitiös, varför sitter du här? Du borde vara ute, upptäcka, revolutionera. Världen behöver dig!

Svar: Smicker fungerar inte på mig så lägg av med att försöka få mig att gå härifrån med den taktiken. Allt det som sägs är jag redan fullt medveten om. Nu orkar jag faktiskt inte med dig längre, du är en fara för samhället. Nu ska jag antagligen SPELA TETRIS! Mohahaha! Och det finns ingenting som kan stoppa mig!.... Förutom om pappa stänger av bredbandet..... TjoHej!


Denna konversation har inte ägt rum mellan vare sig två personer eller mellan mig och mina egon. Den är helt och hållet påhittad ur en synvinkel jag har om mig själv och att sitta vid datorn. Så döm mig inte som schizofren för det är jag inte. Detta är helt och hållet till för att roa mina trogna läsare; mamma, moster och Maxine.

Kommentarer
Postat av: maxine

det roar. Jag lovar

2007-03-27 @ 13:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0