Nytt försök

Ja då får jag väl göra ett nytt försök av att publicera ett inlägg i min blogg. Som Maximus vet så funkade det ju inte med de två senaste, tyvärr. De var genialiska och så genomtänkta att de borde läsas. Men jag hade helt enkelt inte orken att göra om dem. Sängen kallade och jag skulle läsa Ringaren i Notré Dame... suck! Missförstå mig inte, den är jättebra, men blir man påtvingad att läsa någonting inom en viss tidsgräns, då är det inte alltid man orkar. Läsning ska vara frivilligt och när man känner att man har tid.

Jag skrev det i ett av de inläggen som inte blev publicerade att jag inte riktigt orkar just nu. I'm really going dooown.. Det är hemskt. Jag med min sprudlande energi, min livliga personlighet och glada humör. Vart tar jag vägen? Kan det vara skolans fel? Eller jobbets? Eller min fritid? Har jag någon fritid? Jag har börjat undra, för jag börjar bli som min morfar. Kan gå och lägga mig mitt på ljusa dagen och ändå gå och lägga mig tidigt på kvällen. Börjar jag bli gammal? Utnött... Fy farao vilka dilemman som har drabbat denna 17- ( snart 18) åring. Men jag ska nog bli pigg igen. Jag ska bli kvitt min förkyldning. Jag ska börja springa igen. Jag ska bli full av energi! Det enda jag är full av just nu är skitsnack.. Hahaha.

Nej ni, nu ska jag undersöka lite saker här på internet och sen är det boken och bingen som kallar, för jag har svenskaprov i renässansen imorgon och då måste jag vara utvilad!      / Adios!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET GICK ATT KOMMENTERA!
sak 1: du särskriver ibland, ajjabajja!
sak 2: Vi har alla våra ups and downs. Du får väl ta och sova ut ordentligt nu i helgen och skita i att plugga till de trettiotusen prov du har veckan därpå! Hu.

2007-03-07 @ 08:37:50
Postat av: maxine

Och den kommentaren var från Maxine.

2007-03-07 @ 08:38:10
Postat av: Anonym

Okej och var är särskrivningen?!

2007-03-08 @ 19:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0