Going dooown

Det känns inte helt lätt att leva just nu måste jag säga. Känns som jag har hundra saker och projekt på gång som måste göras. Det är skolan, jobbet och fritiden. Var har livet tagit vägen? Eller är det detta som kallas livet? För i så fall så måste drastiska ändringar göras! Jag orkar ju ingenting längre! Har blivit som min morfar och kan ta en eftermiddagslur och ändå sova lika gott på natten. Jag somnar verkligen hur lätt som helst. Var har jag blivit av? Innan var jag super pigg och verkligen sprudlade av energi. Men den är som bortblåst! Och när jag endå klagar så är jag ju faktiskt fortfarande förkyld. Har varit kass i två veckor nu. Det är inte det roligaste som finns ska jag säga.

Men vad har då dagen bestått av? Jo,  jag har varit i skolan och slitit som ett djur... Sen har jag jobbat nere på badhuset och börjat undra över hur många timmar jag egentligen har spenderat i detta skit badhus.. Efter detta besökte jag min mamma på hennes jobb och åkte hem med henne för att sedan avnjuta en delikat måltid bestående av makaroner och köttfärssås. Sedan bar det ut med hunden och sen kallade svenska böckerna på mig, då jag har prov i renässansen på onsdag... ÖRK!

Och nu har jag då hamnat här, bara för att inspirera er ( om ni finns! ) med mina tankar och upplevelser. Eller rättare sagt, jag skulle kolla tågtabellen och insåg att jag faktiskt hann skriva ett inlägg här innan jag ska gå och lägga mig, vilket är..........NU!     / Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0