Friday 23.35

Fredagkväll, äntligen! Såg verkligen fram emot en lugn och skön helg. Visst jag skulle plugga lite, men det var ju körkortsteori och sådant. Inte en massa andra saker. Men nej, jag bara måste vara parkeringsvakt på Rögle bara för att det ger ÄSS pengar. Usch, usch, usch. Men ja, jag får se det från den ljusa sidan. När det är gjort så är det gjort, och jag får ju faktiskt se matchen gratis. Fick faktiskt veta idag att det var Malmö de skulle möta, så det var ju roligt.

Har precis försökt slå mitt rekord i Tetris. Jag vet, töntstämpel dirket, men det är så roligt! Jag vill verkligen slå den där 100 00 gränsen, men det gick inte vägen idag. Funderar på om jag ska titta lite på tv innan jag lägger mig. Det hade ju varit roligt. MTV har alltid någonting roligt att spela.

Orkar faktiskt inte skriva mer här just nu. Har fingerkramp, nästan. Adios!

Ps. Mamma sluta snoka här!! Haha D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0