Cogito ergo sum....

Latin idag, eski teski täää. Orkade inte riktigt med det, men jag var kvar ändå och kämpade på som den kämpe jag är. Vet inte heller riktigt varför jag skriver om det, jag hade ju en massa andra lektione rockså, men det är väl helt enkelt så att jag inte har någonting annat att skriva om. Det är ganska tarvligt om nyheter nu. Det ändå som har hänt är att min lille broder bröt benet i söndags. Tradigt värre, lider med dig. Men du ska få den bästa vården av mig, för jag är snäll och tar hand om folk! Syster Florence, javisst!

Var även på körskolan idag. Har bara en lektion kvar imorgon! Skönt, men sen är det ju pärmar och körning som gäller. Men det fixar sig.

Om exakt en vecka fyller jag 18 år! 18 jävla år. Var tar all tid vägen? Jag vill inte bli äldre. Jag vill fortfarande vara liten ( med liten menar jag inte min längd utan i ålder). Jag vill inte ha något ansvar. Jag vill inte. Men ändå vill jag. Det är lite blandad känslor.

Nu ska jag i alla fall sluta skriva här för jag orkar inte mer. Jag ska istället återgå till mitt tetris-spelande eller någonting annat roligt.  Hasta lavista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0