3 days to go

Bara tre dagar kvar, sen är ungdomsåren kvar. Det är då jag är närmre 30 än 3. Haha, nejdå, det är då livet börjar på riktigt. Det är nu det är dags att verkligen börja leva. Livet är underbart, som Dijana brukar säga. "Tycker inte du livet är underbart Frida?" Jo, visst tycker jag det. Även om det kanske är jobbigt ibland, men hade det inte varit jobbigt ibland hade man inte lärt sig uppskatta det som gör en lycklig då och då.

Imorgon ska jag upp och jobba som vanligt, sen ska jag faktiskt firas! Fast det är inte förrens på kvällen, då kommer tjocka släkten (som för övrigt inte alls är tjock!). Tänkte hinna med en joggingrunda innan faktiskt för jag måste komma igång med träningen!

På söndag är det dags för Mini Maxi i Örkelljunga. Ger inga fler kommentarer om det. Helgen ska även bestå av pluggande till ett tre-timmars matteprov som äger rum på min födelsedag... KUL!

Nehej, nu ska jag återgå till någonting annat. Måste bara först säga att jag har gått på alla teorilektioner och klarat den första pärmen på körskolan. Så stolt jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0