Världens miss

Jag har gjort det igen, världens miss. Förra året badade jag den 31:a december och skulle badat den 1:a januari, men vad gör jag? Jag glömmer givetvis att bada den 1:a januari vilket resulterar i att jag får vänta i ett år tills tillfället dyker upp igen. Vad gjorde jag då igår? Jo, jag glömde plocka sju olika sorters blommor, lägga dem under huvudkudden och drömma om mitt livs stora kärlek! Och nu måste jag vänta ett år tills nästa gång. Typiskt! Men man brukar ju säga så, att den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge.

Kommentarer
Postat av: maxine

Vi var två som gjorde världens miss, attans!
Och du ska inte skrämmas så! Du sa till sofia att du hade uppdaterat bloggen om nåt roligt jag sagt. och jag ett starkt minne av att det var nåt skumt jag sa vilket efter du utropade "DET SKA UPP PÅ BLOGGEN!!!!!!" phjuu, tur att det inte kom upp. Nu minns jag inte vad det var... men filosofi kan svänga runt ordentligt i Maxines huvud!

2007-06-24 @ 14:39:52
Postat av: Friduus

Ja visst fasen! Vad var det nu du sa...?! Jag ska se till att komma på det! Hahah

2007-06-25 @ 17:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0