Kvinnlig- & Manlighetstest

Jag gjorde precis ett kvinnlighets- och manlighetstest. Såhär blev resultatet:


Manlighet
Din poäng: 19
Du är antingen en pojke i 10 årsåldern eller så är du väldigt omanlig.
Trots att manligheten under få, korta, och inte viljeutlösta tillfällen lyser igenom så är du inte manlig.

Kvinnlighet    
Din poäng: 151
Du är en tjejig tjej. Det råder ingen tvekan om att du har kvinnlighet i dig, varken hos dig eller hos de i din närhet.
Din poäng: 135
Du är en tjej. Inte kvinnlig nog att kallas för tjejig, men tillräckligt för att kallas för tjej.

När det gällde kvinnligheten var det lite oklart eftersom jag kände att flera svar stämde bra, jag gjorde testet två gånger och fick två olika svar. Jag måste alltså vara en blandning av dessa två. Min slutsats är alltså att det går att vara en blandning. Jag har även gjort ett liknande test på psykologin i skolan, vilket också visade att jag var en blanding. Nu är det återigen bekräfta; JAG ÄR EN BLANDNING! (bara för att upprepa mig onödigt många gånger)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Kia

Fridus, själv var man 49 p manlig o 292 p kvinnlig!

2007-06-17 @ 22:13:53
Postat av: Friduus

Men shit Kia! Hahahah. Och du blev inte ens båda på psykologin! Vad har hänt med dig i sommar? ;)

2007-06-18 @ 17:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0