Simpsons the Movie

Jag säger bara; Simpsons, oh yes! En komedi värt sitt namn, det var ju självklart jag skulle gå på den. Filmen blev aldrig tråkig, de humoristiska inslagen fyllde upp denna ca 1.5 timmars långa film och underhöll på bästa möjliga vis. Publiken överröstes med de klockrena kommentarerna som bara finns i Springfield. Bland det bästa (om inte det bästa) i filmen var helt klart att Simpsons-skaparna hade bestämt sig för att göra Arnold Schwarzenegger till president. Han stod även för den bästa kommentaren, vilken lydde; " I was elected to lead, not to read". 

F & jag hade en superkul kväll och ska nu återgå till en av våra favoritsysslor, nämnligen att titta på tecknad film. Jag säger bara än en gång; Simpsons, oh yes!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHA. Så klockren idé att göra simpsons till film alltså. Det kan bara inte misslyckas.
Skönt att höra att den absolut var sevärd, nu vet man att det inte är bortkastade pengar åtminstone. (har sett arnolds kommentar på reklam, så underbar).

2007-07-29 @ 21:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0