Mr. Hunk

Inatt var jag inte ensam i min säng. Bredvid mig låg en underbar kille. Jag är kär. Han är mjuk på utsidan, och på insidan. Han är kramgo och finns alltid där för mig. I vått och torrt ställer han upp, vad det än gäller. Han är manlig och varm. Vad mer kan man önska sig?! Han heter Mr. Hunk....... Han är en kudde som jag fått av Maxine. Men han är underbar, det spelar ingen roll att han är en kudde. Det är mannen i mitt liv (just nu), och jag är väldigt säker på att han inte kommer lämna mig i första taget. Där vet jag att jag har övertaget. Han kommer alltid finnas vid min sida. Tack Maxine, jag är evigt tacksam!  Mr. Hunk & Jag.


image8

Kommentarer
Postat av: Johan

Naaw, vad ska nu Marcus säga? ^^

2007-07-09 @ 21:45:54
Postat av: maxine

Varsågod Frida!

2007-07-11 @ 19:21:49
URL: http://maxine.webblogg.se
Postat av: Friduus

Skärp dig Johan! Du vet att Mr. Hunk är den enda för mig!

2007-07-19 @ 01:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0