Helsingborg tur/retur

Fredagen innebar även den en trip till Hbg. Jag hade länge sett fram emot Bo Kaspers Orkester, men det blev inte av då tiden inte räckte till. Istället fick vi bevittna Mustasch som var helt ok för den musik de spelar. Efter spelningen begav vi oss vidare in mot city igen för att inskaffa föda då vi alla blivit hungriga. Jag hade även denna dag sett fram emot att åka karuseller och äta sockervadd, så blev inte fallet. Intresset av att åka karuseller låg endast hos mig och då hungern började göra sig påmind beslutade jag att det var bättre med lite riktig mat istället för spunnet socker.

Halv ett bar det vidare hem till Sir Maximus aka Siggan. Det blev en lång partstund på rummet och dagen avslutades ca 05.00 då vi bestämde oss för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0