Ett fynd!

Häromdagen berättade jag ju om hur jag hade rensat bilder i datan men glömde helt bort att det faktiskt finns en otroligt fin och konstnärlig bild, som M gjorde till mig dagen efter min 18-årsfest. Ett tack-kort! Kände verkligen att det borde finnas med här så alla kan se vilken konstnär denna människa är. För att göra det lite lättare för er så är det jag med blå klänning och M med grönt linne. Det där med ödmjukast är ett internskämt som jag inte orkar förklara vidare. Tänkte bara visa koret i alla fall. / Ciao


image11


Kommentarer
Postat av: Anonym

jomen vassegodis igen. Det är ju nästan det enda jag kommenterar på denna blogg.. Men det är ett mästerverk, det är det..

2007-07-31 @ 19:00:03
URL: http://maxine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0