Systemet är en myt baserad på orealistiska tankar

Ner med systemet, det är ingenting att ha. Jag menar ju nu inte Systembolaget där man införskaffar alkohol utan systemet i allmänhet och speciellet de systemet som just nu bedrivs på ett specifikt jobb i en specifik stad. Jag är så trött på stroppiga besserwissrar som egentingen inte är någonting annat än små obetydliga ting som tror de är viktiga. DU förstår inte vikten av din egen idoti, du förstår inte din avsaknad av kompetens. När allt kommer omkring är du ingenting annat än en liten lort, producerad av dagens samhälle. Jag finner ingenting viktigt i det du säger då jag vet att min intelligens och sociala kompetens sträcker sig långt utöver vad du kan förstå. Vänta bara, en dag så kommer du inse att det du gör inte är värt speciellt mycket. Den dagen kommer du förstå hur pass mycket starkare jag är än dig. Du kommer inse att jag har vunnit. Du inser att du är obetydlig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0