Repris

Jag trodde det var en engångsföreteelse, men ack så fel jag hade. I en kö, idag igen, skedde dådet. Denna gången var det inte en tant som trängde sig utan en gubbe... Jag är mållös, jag orkar inte med detta längre. Är det ett typiskt fenomen bland äldre? Är de mer stressade än vi? Eller är det bara så att världen i sig håller ett högt tempo som är svårt att hänga med? Jag orkar inte bry min hjärna mer, träng er, bara träng er jag bryr mig inte längre!

Nu är det snart jullov, tiden då vi ska ta det lugnt och återhämta oss från ännu en hård termin. Sista provet gjordes idag, en tyngd släpptes från mitt bröst och nu är det full fart mot den sista redovisningen som äger rum på måndag. Efter det kommer allting vara som en dans på rosor, då börjar livet i lathet! Meet you there?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

en... en icke pådrivande Frida? En Frida som är likgiltig? hmmm.. konstig känsla..

2007-12-13 @ 21:34:37
Postat av: maxine

Ehm! Dödskallevarning! Peter Dalling delar ut dödskallar (tre dödskallar i en uppsatts=IG!) om man skriver vissa ord. Lathet är ett sånt ord. Finns inget sånt ord. det heter lättja. Så det så!

Annars tänkte jag ge dig rådet att argt fråga vad tanten/gubben gör nästa gång de går före dig i kön! Gör det! COME ON! ta fighten som Ghandi!

2007-12-13 @ 23:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0