Berlin t/r

Märkte när jag åter kom hem efter en utomordentlig resa i Berlin märkte jag att en viss LITEN person kommenterat att jag inte var lika produktiv längre. Jag eraserer nu denna kommentar och berättar att jag inte har tappat min produktiva förmåga, utan att jag bara har varit bortrest. Jag har nämnligen (som jag nämt ovan) att jag precis kommit hem från Berlin där jag spenderat fem dagar med tyska gruppen. Mycket lärorikt och intressant då vi sett otroligt mycket, lärt oss och bara haft det superkul. Händelse #1 inträffade dock när vi landat på Kastrup och var påväg hem. Vi ser människor komma gående mot oss, alla har likadana kläder och rätt vad det är utbrister Dallan ( Dallo, The Dall, utw): "Det är ju Atlético Madrid!!"

Och mycket riktigt vad det så, där mitt i allt hamnade vi, en grupp på sex gymnasieelever påväg hem från en språkresa. Mycket underhållande när vi promenerar där bredvid stjärnor, diverse tv-kameror, journalister och fotografer springer runt fotbollspelarna. Vi elever, som redan vet vilka stjärnor vi är, fortsätter promenera tillsammans med laget utan att bry oss om fansen som står och vill ha autografer. Vi har inte tid att lämna våra egna namnteckningar så vi överlåter det jobbet till proffsen och beger oss hemmåt.

En mycket lyckad resa! Auf wienerznitsel!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du behövde väl inte skriva liten i fet stil, det fattar nog de flesta ändå? :P

2007-12-06 @ 13:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0