Produktivitet

Jag har fått en uppenbarelse! Jag måste bli mer produktiv, göra fler saker och tänka mer positivt. Jag har länge levt i denna melankoli och levt efter mina pessimistiska tankar. Men jag har fått en uppenbarelse. Inte av gud, utan av mig själv faktiskt. Man kommer ingen vart som man inte försöker se det hela från den ljusa sidan. Lever man i mörker får man nöja sig med mörker också. För ger man inte lite, kan man inte heller ta någonting. Soo yes, jag har slutat vara en melankolike och en negativitist, numera är jag åter igen en positivitist!


Kommentarer
Postat av: maxine

Positiva Frida!

2007-08-28 @ 08:49:13
Postat av: Mikaela

Äh, det gills inte om man inte får uppenbarelsen från Gud. Usch, det är så "wannabe" när man ger sig själv uppenbarelser. Hur hade det sett ut om heliga birgitta sagt att hennes uppenbarelser kom från HENNE SJÄLV? :P

2007-08-29 @ 18:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0