18-årsfest på landet

Klockan 18.30 (30 minuter försent, fint folk kommer alltid sent) landar vi på Saras uppfart. Vägen dit har varit lång då det var ganska svårt att hitta. Sofia gick nästan på magkänslan (och vi vet ju alla var vi hamnade då). Det slutade att vi ringer hem till Sara när vi kört förbi någonting som heter Mäsinge och sedan är enda borta i Rammsjö. Då måste jag säga att jag visste att vi var helt ute och reste. Jag kunde endast bussvägen och de tvar inte den vägen vi kom, men med hjälp av Saras pappa så hamnade vi rätt tillslut! Hemma hos Sara är det full rulle där vi ska fira henne och Marie som fyllt 18 år. Det bjöds på mousserande till välkomstdrink och senare blev det mycket god potatissallad, skinka, ost osv. Diverse snappsvisor blev totalt skändade, men det var roligt endå. Det var en mycket rolig och lyckad kväll som vi sent kommer glömma. Tack för den trevliga festen tjejer!

Kommentarer
Postat av: Kia

Jag håller med dig friduus, det var en hemskt trevlig kväll!

2007-08-28 @ 08:52:31
Postat av: Mikaela

Instämmer med er båda. Det var mycket trevligt. :)

2007-08-29 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0