Inte fått tummarna ur röven..

Sorgligt men sant. Jag har fortfarande inte fått tummarna ur röven och köpt THE ARKS NYA SKIVA......
Vad blir det av mig?! Men imorgon har jag bara en lektion p.g.a lärarnas friluftsdag. Jippie! Så jag ska nog se om jag kan pallra mig ner i stan för att införskaffa denna varan.. Har räknat ut att denna månaden mest kommer handla om utgifter, tyvärr. Men så måste det vara ibland, Kan inte alltid vara på topp.

Nehej, nu har jag andra saker att kolla. Funderade förresten på om "att få tummen ur röven" är ett typiskt skånskt uttryck. Det låter ju faktiskt så om man tänker efter. Vi skåningar anses ju vara lite mer fula i munnen än andra (jag nämner inga namn!). Hör av dig om du vet!

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0